فرکانس و تاثیرات موسیقی بر روی چاکراها و درمان
خوش آمدید دوستان عزيز . ياران گرامي و راهيان به سوي اقيانوس عشق و رحمت پروردگار. اين وبلاگ كار خود را جهت آشنايي و همفكري با شما سروران گرامي آغاز نموده است . در اين وبلاگ از اين به بعد مطالبي در مورد عشق ، عرفان، مديتيشن و ... خواهد امد و همفكري شما سروران عزيز باعث خوشوقتي و افتخار ما خواهد بود . باشد كه بتوانيم راه درست زندگي كردن و هدف واقعي از حياط و زندگي را با هم بفهميم و با يك تصميم قاطع به سويش رهسپار شويم .

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 39988
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 2

فرکانس و تاثیرات موسیقی بر روی چاکراها و درمان

فرکانس 174 هرتز :

پایین ترین فرکانس در مقیاس 174 هرتز Solfeggio  هرتز مانند یک بیهوشی عمل می کند. این عالی است برای کاهش درد در بدن فیزیکی شما و همچنین درمان زگیل و میخچه که می تواند در را تسکین دهد . این فرکانس به شما احساس آرامش بخش و امن بودن ایجاد کند.

فرکانس 285 هرتز :

فرکانس 285 هرتز کمک می کند که بافت های بدن ترمیم و بهبود پیدا کند با ارسال پیام برای بازسازی اندام های آسیب دیده آنها را به حالت اولیه باز می گرداند . در بیماری های مثل شکستگی، سوختگی ، انفجار و سایر صدمات کمک بسزایی دارد. این فرکانس باعث ایجاد تغییرات مثبت در افراد نیز می شود.

فرکانس 369 هرتز چاکرای ریشه (آزادی ، گناه، ترس):

این فرکانس کم و منظم برای پاکسازی از احساس گناه ، ترس و تروما است . این فرکانس به از بین بردن تروماتیک جنسی کمک می کند . و از لحاظ فیزیکی به صورت گریه یا خنده بروز می کند .

فرکانس 417 هرتز چاکرای جنسی (رفع وضعیت ، تسهیل و تغییر):

این فرکانس کمک به تقویت خلاقیت و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شخصی است . این فرکانس برای تحمل استرس و تنش مفید است.به باز شدن انرژی های بلوکه شده احساسی ، ذهنی و فیزیک کمک می کند.

فرکانس 528 هرتز چاکرای خورشیدی ترمیم DNA بدن :

این فرکانس تغییرات و معجزات را در زندگی شخصی ایجاد می کند و اگر تغییری نا متقارن در DNA باشد به حالت اول باز می گرداند . برای بی اشتهایی ، تسکین درد ، کاهش وزن و برنامه ریزی مجدد مغز این فرکانس بسیار مفید است .

فرکانس 639 هرتز چاکرای قلب :

این فرکانس بسیار عمیق است. این فرکانس زمینه را برای تسلیم و بهبود روابط ایجاد می کند. این فرکانس ترمیم کننده روابط عاشقانه با تمام صمیمیت و آسیب پذیری است که به عنوان پایه و اساس برای روابط سالم و اتصال آنها به یکدیگر عمل می کند.

فرکانس 741 هرتز چاکرای گلو و قلب :

این فرکانس برای شهود و بیداری مناسب است هر گونه انسداد و گرفتگی در چاکرای قلب و گلو باشد این فرکانس باز و ترمیم می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سرگشته